Известие

Collapse
No announcement yet.

Pak remonti... i to seriozni :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Pak remonti... i to seriozni :(

    Pisna mi.... pak 6a prava po4ti osnoven remont....
    ot 1.3 moita alfa 6a stava 1.5..... niakoi da znae podoben slu4ei?
    Kak mislite ? bloka 6te izdarji li na ispilvane na cilindrite s 4 milimetra? Sega botalata sa 80 milimetra a na 1.5 sa 84 milimetra.....

    Priblema e 4e si skapah dvigatelia i sega 6te si sloja stariat originalen dvigatel koito oba4e e s ujasno nadrani cilindri poradi skasani segmenti(predi6nit sobstvenik!!!)

    Mislia remonta da go pravia pri Robi na Pirodska(ako niakoi go poznava i znae kak raboti da spodeli mnenie). Toi mi predlaga po4ti novi butala s segmenti ot 1.5 za 140lv.(kajete tova normalna cena li e???) Pileneto na bloka 6tialo da bade okolo 50lv. i tam ve4e garnituri i tn.

    p.p
    Kak 6te varvi spored vas toia dvigatel kato stane 1.5? Abe kajete niakakvo mnenie po vaprosa 4e mi e iako kofti za kolicata i portfeila mi

    p.p
    za 33-ka stava vapros

  • #2
    ааааа 4мм е много пи4 наистина не съм запознат с то4ните параметри на блока на 33-ка ама по принцип над 2мм ако се стърже трябва да се внимава...

    Comment


    • #3
      Определено са много по две причини:
      1 На тази дълбочина нямаш необходимата твърдост ,тъй като блоковете се обработват само повърхностно
      2 Стените на блока нямаляват критично а при увеличеното натоварване(ще работи с по-малка горивна камера-следователно с по-висока степен на сгъставане) надежността ти намалява ,още повече че тези двигатели работят достатъчно натоварени Така че дори да издържи ще е за неповече от 45 - 60000км(а на теб сигурно ще ти се иска доста повече),затова провери в международния гараж преди разстъргваха
      блоковете и слагаха ризи на Ладите и при това със всичката му обработка и съответната гаранция за извършената работа
      Успех по нататък само според мен не се връзвай на въдицата която са ти подхвърлили

      Comment


      • #4
        блока по принип няма обработка за твърдост.... ако има6 в предвид нитриране.... има цилиндрови покрития НИКАСИЛ... ама приложението
        им е много ограни4ено.... ина4е за намаляване на здравината си е така

        Comment


        • #5
          ammm nete dorazbrah ne6to...

          Първоначално публикувано от bigben
          Определено са много по две причини:
          1 На тази дълбочина нямаш необходимата твърдост ,тъй като блоковете се обработват само повърхностно
          2 Стените на блока нямаляват критично а при увеличеното натоварване(ще работи с по-малка горивна камера-следователно с по-висока степен на сгъставане) надежността ти намалява ,още повече че тези двигатели работят достатъчно натоварени Така че дори да издържи ще е за неповече от 45 - 60000км(а на теб сигурно ще ти се иска доста повече),затова провери в международния гараж преди разстъргваха
          блоковете и слагаха ризи на Ладите и при това със всичката му обработка и съответната гаранция за извършената работа
          Успех по нататък само според мен не се връзвай на въдицата която са ти подхвърлили

          Kakvo da pravia v toia garaj ? nali kazva6 4e nebiva da go raspilvam.... ili ideiata ti e 4e moje da go napraviat taka 4e da si ostane 1.3 ???
          Douto4ni se PLsss

          p.p
          blagodaria za mneniata

          Comment


          • #6
            ами биг бен ти е писал... разстъргват блока и набиват втулки... така пак може6 да ползва6 стандартни бутала.... ама това трябва да се прави както трябва ..

            Comment


            • #7
              Точно това е идеята разстъргват я повече и после ти набиват втулки на нормален размер,така че си ти остава 1,3 ,с тази разлика че го правят грамотно и с гаранции за съответната работа иначе без гаранции на много места дето правят ризи но за твоя сметка е всичко

              Comment


              • #8
                a

                zna4i da se razhodia do mejdonarodniat garaj... OK
                Tova mai e nai dobriat variant... pone niama da kopuvam butala!

                MERSI

                Comment


                • #9
                  между другото моят двигател е правен по същия начин преди 10 години, минати са над 100к и до момента няма никакъв проблем, а е правен в гараж и имаше много съмнения дали ше стане въобще нещо от тоя мотор
                  '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                  '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                  Comment


                  • #10
                    a

                    Kakav to4no remont si pravil?
                    S kakav dvigatel si? I kade e 6laifan?

                    Comment


                    • #11
                      за ремонта

                      И според мен най-добрия вариант е да се прекарат цилиндрите на бор-щанга,като се набият нови втулки (гилзи).Трябва да се премерят буталата и да се шлайфат цилиндрите по буталата,като хлабината между бутало и цилиндър е 0.05-0.06мм,т.е. 5-6 стотни.Имам опит с тая работа-на двигател за мотокултиватор ACME съм набил гилза от Лада 1.3-1.6-79мм.Шлайфах до 80мм с допуск 0.05мм по буталото,което е с натрий,заради въздушното охлаждане-всичко е наред.Според мен 0.05мм са напълно достатъчни.При монтажа не е зле по цилиндрите да се намаже малко рициново масло-намалява се началното триене,а и изгаря веднага.
                      Аlfa 164 Super 2.5TD

                      Comment


                      • #12
                        amm

                        Ia da pitam o6te ne6to...
                        Ima li variant da svalia kolianoviat val na boxera bez da svaliam dvigatelia???
                        I kato otvoria kartera kak to4no da razbera kakvo traka ? Maistorite kazvat 4e bili bielnite lageri(po sluh!!!).... ami ako e butalen bolt ?

                        Comment


                        • #13
                          от бутални болтове е малко вероятно... не съм сигурен за боксера ама алфа прават плува6ти втулки на биелите така 4е трудно се износват... по вероятно е да е от биелни лагери или бутала... ако са доста износени 4укат горе и долу като се "обръ6та" биелата ... ина4е да сваля6 и да ка4ва6 кол вал на двг без да сваля6 самия блок си е адска мъка...аз поне не бих се мъ4ил така... и огледа е по добър и се борави лесно с блока като е свален...
                          успех

                          Comment

                          Working...
                          X